תוכנית ליווי “לב העסק” – עם ד”ר מארק זלוצ’ין
להגדיל את כמות הלקוחות, בלי למכור את הנשמה שלך


לפני שאתה יוצא לדרך מסוימת , שאל את השאלה:

‘האם לדרך הזאת יש לב?’

אם התשובה היא ‘לא’, מיד תדע זאת, ואז עליך לבחור לך נתיב אחר.

הבעיה היא שאף אחד לא שואל את השאלה,
וכשמישהו סוף סוף מבין שבחר בדרך בלי לב, הדרך כבר שאבה ממנו את כל הכוח.
בשלב הזה מעטים יכולים לעצור, להרהר ולעזוב את הדרך.

דרך בלי לב לעולם אינה מהנה, כל צעד בה דורש מאמץ אדיר.
לעומת זאת, הדרך שיש בה לב היא קלה – לא צריך להתאמץ כדי לחבב אותה.

קרלוס קסטנדה, “משנתו של דון חואן”
old-shaman-halfl

האם אפשר להביא לקוחות וכסף לעסק, מבלי “לקרוע את עצמך”
וגם בלי לוותר על הדברים שחשובים לך באמת?

כולנו רוצים לעשות את מה שאנחנו אוהבים ולהטביע את חותמנו בעולם.

אבל לפעמים כשלא מגיעים מספיק לקוחות ולא נכנס מספיק כסף, העסק מתחיל להרגיש “כבד”.

ואז מתעוררים כל הפחדים ההשרדותים שלנו, ואיתם – גם התהיות
“האם כל הסיפור הזה של עסק הוא בכלל בשבילי?”

עולות לא רק השאלות הפרקטיות של “איך אוכל אוכל להרוויח סכום X החודש?”, אלא גם שאלה בסיסית יותר – “האם הפחדים והמאמץ תמיד יהיו שם, או שביום מן הימים זה יהיה סוף סוף קל יותר?”

the_key_to_time

אבל בין אם אלה הם הצעדים הראשונים שלך בעסק, או שהמאבק הזה נמשך כבר תקופה ארוכה – זה לא חייב להיות ככה!

העסק שלך יכול להיות משהו אחר – “דרך שיש בה לב” – מקום שלא רק מאפשר לך להתפרנס בכבוד, אלא גם מאפשר לך להביא את עצמך לידי ביטוי בצורה הכי מלאה והכי מספקת.

ולפעמים מה שיכול לעשות את כל ההבדל ולאפשר לך לצאת מן הלופ – זה להפסיק להתבשל במיץ של עצמך ולקבל את העזרה הנכונה.

זאת בדיוק הסיבה בגללה אני רוצה לספר לך על “לב העסק” – תוכנית ליווי בת 12 שבועות שמצד אחד תעזור לך להתחבר מחדש ל”מרכז” שלך, ומצד שני גם תלמד אותך דרך טבעית להבאת הלקוחות הנכונים לתוך העסק שלך.

וכל זה – באחריות מלאה שבתום התהליך העסק שלך יהיה במקום אחר לגמרי
ממה שהוא היום.


נשמע קצת יותר מדי טוב, מכדי להיות אמיתי ?

כן, אולי – כי המציאות העסקית שרובנו חשופים אליה היא מציאות של שיווק אגרסיבי מלא בהבטחות בומבסטיות, ולעיתים קרובות – קרובות מדי! – מציאות של אכזבות גדולות וכואבות, כשאלה שמכרו לנו את החלום היפה “לא בדיוק” סיפקו לנו את הסחורה.

ולכן, הדבר הראשון שחייב לקרות בעסק שלך, כדי שזה יפסיק להיות “מסע השרדות”
זה קודם כל שיקום האמון:

  1. קודם כל אמון ב”מרחב עסקי” עצמו – יצירת חוויה חדשה שבה עשייה עסקית לא נוגדת את ערכים שלך, אלא להיפך – מאפשרת להם להתבטא בצורה מלאה ביותר
  2. שנית, אמון שלך בעצמך – ביכולת שלך גם להשפיע בצורה משמעותית על החיהם של הרבה אנשים אחרים וגם לקבל עבור העבודה הזאת תמורה ראויה.
broken-heart
  1. ודבר אחרון, שקורה כמעט מעצמו ברגע ששני סוגי האמון הראשונים כבר קיימים, זה האמון של הלקוחות שלך בך – וכשזה קיים, כל התהליך של שיווק ומכירות הופך להיות טבעי ונטול מאמץ מיותר.

איך אנחנו עושים את זה?

בעצם, מטרת התוכנית היא לעזור לך לזהות ולשחרר את כל אותם החסמים שעד היום מנעו ממך להפוך את העסק שלך למה שהוא באמת יכול להיות.

חלק מן החסמים הללו הם יותר רגשיים, וחלקם – קשורים לעשייה עסקית פרופר,
ולכן העבודה שלנו מתבצעת ב 3 רבדים במקביל:

  1. שחרור מטענים רגשיים סביב נושאים כמו שיווק, מכירות וכסף – מטענים שחלקם נוצרו בעקבות הניסיון האישי שלנו בעבר, וחלקם האחר שייכים למה שהפסיכולוג קרל יונג קרה “תת-מודע הקולקטיבי” שלנו.

    struggle “ניקוי השטח” הזה הוא קריטי, כי כל עוד הנושאים הללו טעונים רגשית, העשייה שלנו תהיה מלווה בהמון מאמץ ואנחנו נבזבז הרבה יותר אנרגיה ממה שעשייה באמת מצריכה.
    ולא רק זה – גם הלקוחות הפוטנציאלים שלנו מרגישים את המאמץ זה, ולכן חלקם הגדול, באופן אינטואיטיבי לגמרי, יבחרו שלא לעבוד איתנו (גם אם הם לא יודעים להסביר את הבחירה הזאת בצורה הגיונית).

  2. במקביל, נעשה ביחד ,תהליך פשוט ומובנה לזיהוי הנישה הטבעית שלך, כלומר מציאת תשובות ברורות לשתי שאלות מפתח:
    1. מיהם האנשים שהכי כייף לי לעבוד איתם?
    2. מה בדיוק אני מציע לאנשים הללו ולמה כדאי להם לעבוד דווקא איתי?

    כי בלי תשובות לשתי השאלות הללו, בעצם אין גם שום משמעות לכל הכלים והטכניקות שאוהבים ללמד בקורסים לשיווק.

    הרי כל הדברים הללו – הקמת האתר וקידומו (SEO), דפי נחיתה, כרטיסי ביקור, רשימות תפוצה, פרסום ממומן, השקות, וידיאו וכל השאר – כל אלה הם רק אמצעי, הם רק ערוצים דרכם המסר שלנו יכול להגיע ללקוחות פוטנציאלים.

    confused1

    אבל איזה משמעות יכולה להיות לערוצים הללו, אם אנחנו לא יודעים מה אנחנו רוצים להגיד ולמי אנחנו רוצים להגיד את זה?

    זאת בדיוק הסיבה בגללה אנחנו רואים היום המון אנשים שהוציאו אלפי שקלים (לפעמים גם עשרות אלפי שקלים) על הדרכות ותוכניות שיווק הכי “מתקדמות”, ועדיין העסק שלהם לא באמת מתרומם.

    כי הם רכשו אולי המון ידע על הכלים הכי מתקדמים, אבל עדיין אין להם תשובה ברורה לאותן שתי השאלות “הפשוטות” שבלעדיהן שום עסק לא יכול להתקיים:

    “מה אני רוצה לתת ולמי אני רוצה לתת את זה?”


    ולכן ההתחייבות שלי אליך היא שעד סוף התוכנית תהיה לך סוף-סוף תשובה ברורה לשתי השאלות הללו שמהוות בעצם את ליבה של העסק שלך.

    • התשובות הללו הן אלה שנותנות תחושת משמעות עמוקה לכל העשייה העסקית שלנו, וגם משמשות מקור כוח ומוטיבציה – גם באותם ימים שאולי לא ממש בא לנו להתעסק בענייני העסק (ומה לעשות – לכולנו יש ימים כאלה 🙂 )
    • הן גם מהוות בסיס הכרחי לכל השיווק שלנו, בין אם מדובר בשיווק מפה לאוזן, שיווק אינטרנטי או כל ערוץ שיווקי אחר.
    • וברגע שאנחנו רואים בבירור את הערך שהלקוחות שלנו מקבלים מן העבודה איתנו, זה גם מעלה את רמת הביטחון שלנו, ואז אנחנו מרגישים הרבה יותר בנוח להציע את השירות שלנו לעולם.

    וזה מה מביא אותנו למרכיב השלישי של התוכנית:

  3. “אומנות המכירה הטבעית”

    בחלק הזה אנחנו לומדים דרך טבעית ולא מאולצת לנהל שיחה עם אנשים שמתעניינים במה שאנחנו עושים, ככה שבסוף השיחה רובם הגדול ירצו להיות לקוחות שלנו.

    ולהבדיל מהרבה קורסים אחרים למכירות, כאן אנחנו לומדים איך לעשות את זה בלי להפוך את השיחה למשחק כוחות – בלי שום לחצים, מניפולציות או הבטחות-שווא – בצורה שגם מכבדת את שני הצדדים וגם יוצרת מוטיבציה גבוהה אצל הלקוחות.

    אחד הדברים החשובים שאנחנו מתרגלים בחלק הזה הוא איך לדבר על מחירים שלנו בפשטות ובביטחון.

בעצם, אלה הם הנושאים הספצייפים שנעסוק בהם בתוכנית:

  • “ניקוי שטח” רגשי – שחרור מטענים רגשיים סביב כל המרכיבים של העסק – כולל כסף, שיווק ומכירות – כדי שלא נבזבז זמן ואנרגיה על המאבקים הפנימיים, ונתחיל לפעול ממקום הרבה יותר נינוח ומחובר.
  • זיהוי הנישה הטבעית שלנו – מי הם האנשים שהכי בא לנו לעבוד איתם, שהכי זקוקים למה שאנחנו יכולים לתת וגם מוכנים לשלם לנו בהתאם.
  • בניית השירות האופטימלי שמאפשר לנו להביא תועלת מירבית ללקוחות שלנו – כולל מודלים עסקיים שונים, תמחור ואחריות.
  • ניסוח תיאור אפקטיבי של השירות שלנו, באופן שימשוך לקוחות רלוונטיים וגם יעודד פרסום מפה לאוזן
  • אמנות המכירה הטבעית – ניהול שיחה נינוחה עם לקוחות פוטנציאלים שבאופן טבעי עוזרת להם לרכוש את השירות שלנו.

למי זה מתאים?

דבר ראשון, זה פשוט אידיאלי לכל בעל עסק מתחיל – התוכנית גם נותנת לך את המיומנויות העסקיות שחיוניות, כדי להרים את העסק שלך, וגם מאפשרת לך לזהות את נישה שבה היכולות וניסיון החיים שלך יכולים ליצור את התוצאות הכי גדולות במינימום מאמץ. וכמו שראינו, התוכנית הזאת אנחנו גם מטפלים בכל אותן ההתנגדויות הפנימיות הלא-מודעות שמחבלות בהרבה מאוד בעלי עסקים.

בנוסף, יכול להיות שהעסק שלך לא חדש, אבל למרו תזאת עדיין קיים פער עצום בין היכולות המקצועיות שלך לבין כמות הלקוחות והכמות הכסף שהעסק שלך מביא לך.

במקרה כזה, התוכנית תאפשר לך לסגור את הפער הזה, ולהגדיל את כמות הלקוחות הנכונים וליצר הכנסה יציבה שהולמת את הניסיון ואת הרמה המקצועית שלך.


איך התוכנית בנויה?

  • 75shavit-eruim-6

    התוכנית כוללת 12 מפגשים קבוצתיים שמתקיימים מדי יום ה’ בבוקר – מ-9:30 ועד 13:00 – במרכז “שביט” ברמת-גן

    פתיחת התוכנית – 31 למרץ.

    hasuka

    התוכנית כוללת 12 מפגשים קבוצתיים שמתקיימים מדי יום ג’ בבוקר – מ-9:30 ועד 13:00 – במתחם “הסוכה בנימינה”

    פתיחת התוכנית – 17 למאי.

    מדובר בקורס מאוד פרקטי שהמטרתו היא לעזור לך ליישם את מה שאנחנו לומדים באופן שהכי מתאים לך ועסק שלך, ולכן גודל הקבוצה מוגבל לעד 8 אנשים, כדי לאפשר התייחסות אישית לכל אחד.

  • בנוסף למפגשים הפיזיים, מדי שבוע תשלח אליך גם הרצאה מוקלטות עם עיקרי הדברים עליהם עבדנו במפגש.

    ההקלטות הללו מאפשרות לך לחזור לחומרים הללו שוב – גם במהלך התוכנית עצמה, וגם בהמשך, כשאתם רוצים תזכורת או “חידוד” למה למדנו.

    ההרצאות מגיעות בשני פורמטים – וידיאו ואודיו – יחד עם השקפים להורדה, כי ניסיון העבר מלמד שאנשים שונים צריכים לקבל את מידע שדרך שונה, כדי ללמוד בצורה הכי אפקטיבית.

  • התוכנית כוללת גם גישה לקבוצה “סודית” בפייסבוק, כדי לאפשר לך להיות בקשר רציף איתי בין המפגשים – לשאול שאלות, לקבל פידבק – גם ממני וגם משאר חבריך ל”מסע” הזה.

בונוס #1 – שלוש שיחות אישיות איתי:

  1. hd

    גילוי “מבנה האישיות העסקית” שלך

    בשיחה הזאת ניעזר בשיטת Human Design, כדי להבין את לעומק את מבנה האישות שלך בכל מה שקשור לבניית עסק.

    האבחון הזה ייתן לך “מצפן פנימי” ברור שניעזר בו במהלך הקורס, כדי להתאים כל מה שאנחנו לומדים למבנה האישיות הספציפי שלך.

  2. maintenance

    שיחת Fine-tuning באמצע הקורס

    בשיחה הזאת נתיחס בצורה מעמיקה לאתגרים הספציפיים שנתקלת בהם במחצית הראשונה של הקורס.

    זוהי גם אפשרות לעשות עבודה על נושאים יותר אישיים, שאולי לא הרגשת בנוח לפתוח בקבוצה, וגם לקבל עזרה אישית בהתאמה של מה שלמדנו לתנאים הספציפיים של העסק שלך.

  3. שיחת אסטרטגיה בסוף הקורס

    זוהי שיחה קריטית שמצד אחד תעזור לך לעשות סדר בכל מה שלמדת בקורס, ונסוף גם תאפשר לך גם להתוות את הצעדים הבאים שיאפשרו לך להמשיך להצמיח את העסק, גם אחרי סיום התוכנית.

fear-girl

בונוס #2 – הקלטות הקורס “להפסיק לפחד מן הפחד”

ללא ספק הפחד הוא אחד המכשולים הגדולים במסע ההגשמה העצמית שלנו בתוך העסק – אולי הסיבה העיקרית בגללה אנו “מוותרים על עצמנו”.

זה מה שהוביל אותי בזמנו ליצור את הקורס האינטרנטי “להפסיק לפחד מן הפחד”, שבו אני מלמד שיטה פשוטה והגיונית שמאפשרת להשתחרר מן הפחדים שעד היום חסמו אותך.

וכשזה קורה, אנחנו יכולים סוף-סוף להפוך את העסק שלנו ל”נתיב שיש בו לב”, ולהתחיל לפעול ממקום של ביטחון עצמי ועוצמה פנימית.



עכשיו, אני יכול לנחש שאחת השאלות הגדולות שאולי מעסיקות אותך עכשיו היא:

“האם זה יעבוד בשבילי?”
“האם באמת אוכל להניע את העסק שלי קדימה, או שזה יהיה ‘עוד קורס’
שבסופו אגלה שהעסק שלי נשאר פחות או יותר באותו מקום?”

guarantee

ומכיוון שגם אני חוויתי לא מעט אכזבות כשבניתי את העסק שלי, אני רוצה לחסוך ממך את כאב הלב הזה, ולעשות משהו שלא נהוג לעשות בתחום הליווי העסקי, אבל לי באופן אישי מרגיש הדבר הכי נכון לעשות.

אני יודע ללא צל של ספק שבסוף התהליך הזה מצב העסק שלך יהיה שונה מהותית ממה שהוא עכשיו, ואני מוכן לגבות את ההבטחה הזאת באחריות חסרת תקדים שאני קורה לה “אחריות מדורגת”.


איך זה עובד?

  • אני מתחייב לתת לך 100%, ואני מבקש ממך להתחייב לתת את ה-100% שלך – שזה אומר פשוט לקחת חלק בכל המפגשים שלנו ולעשות את העבודה.
  • בסיום התוכנית אבקש ממך לדרג מ-1 עד 10 עד כמה, לדעתך, “סיפקתי את הסחורה”
  • במידה והציון שלך יהיה כל מספר קטן מ-10, אחזיר לך את החלק היחסי בהתאם לציון שנתת:
    • למשל, אם הציון הוא 9, אחזיר לך 10% מן העלות של התוכנית
    • אם הציון הוא 8, אחזיר לך 20% וכו’

בצורה כזאת שנינו יכולים להיות בטוחים שתהיה התאמה מושלמת בין ההשקעה שלך בתהליך הזה לבין התוצאות שלך

(וזה גם יוצר מוטיבציה מאוד חזקה בשבילי – לעשות כל מה שצריך, כדי לעזור לך להגיע לתוצאות ששוות ציון 10 בעיניך 🙂 )

אוקי, זה הזמן לענות על עוד שאלה שמן הסתם חשוב לך לקבל עליה תשובה:

כמה זה עולה?

העלות של התוכנית היא 4500₪+מע”מ, עם שתי אפשרויות תשלום::

העלות של התוכנית היא 4500₪+מע”מ, אבל בתקופת הרישום מקודם אפשר ליהנות ממחיר מוזל:

עד 6 למאי אפשר להירשם עם 20% הנחנה – כלומר 3600 ₪ +מע”מ

  • תשלום בכרטיס אשראי עם אפשרות של עד 12 תשלומים של 351 ₪ בחודש – שזה אומר שאפילו רק לקוח אחד חדש בחודש כבר כנראה יחזיר לך את ההשקעה.
    (האמת היא שברוב העסקים, לקוח חדש שווה הרבה יותר מ-351 ש”ח, אבל נישאר עם ההערכה הפסימית הזאת, ולו רק כדי לקבל קנה מידה נכון).

    במילים אחרות, האופצייה של 12 תשלומים מאפשרת לך להשתתף בתוכנית הזאת בהשקעה חודשית יחסית נמוכה, ויחד עם האחריות המדורגת שדיברתי עליה מקודם זה יוצר “רשת ביטחון” מושלמת לכל התהליך.

  • וכמובן, אם יותר נוח לך לשלם בתשלום אחד – אפשר גם לשלם בהעברה בנקאית ולקבל 5% הנחת מזומן – סה”כ 4000 ש”ח.

האם זה מתאים לך?

בגלל מגבלה על גודל הקבוצה וגם בגלל האחריות שאני נותן, ההשתתפות בתוכנית מותנית בשיחה אישית איתי, שבה נבדוק ביחד האם התוכנית הזאת אכן מתאימה לך.