trusted online casino malaysia

אם אתם עוקבים אחרי הפרסומים שלי, בטח כבר שמעתם אותי מצטט את המשפט של נורמן שוורצקופף:

האמת היא שאנחנו תמיד יודעים מהו הדבר הנכון לעשות.
האתגר הוא – לעשות אותו.

ומה שמונע מאיתנו לעשות את החיבור בין הכוונות שלנו לבין הפעולות שלנו זה לא עוד ידע, לא עוד תיאוריות, אלא כלים פרקטיים ש”ידחפו” אותנו לכיוון הרצוי, במקום ש”נזיע”, נתאמץ ונילחם עם עצמנו בניסיון כושל להשתמש במשאב המגובל של כוח הרצון שלנו.

לכולנו יש תקופות בחיים בהן אנחנו זקוקים ל”דחיפה” חיצונית כזאת,
בשביל “להוציא את עצמנו מן הביצה” ולהתחיל לפעול בצורה זורמת ואפקטיבית.

 

זאת בדיוק הסיבה למה אנשים רבים שוכרים מאמנים אישיים כשרוצים להיכנס לכושר או – אם ניקח משהו קצת יותר גדול – הולכים לאוניברסיטה, כדי לרכוש מקצוע.

וזאת גם בדיוק הסיבה בגללה בניתי את הקורס  
“MyWave21 – שלושה שבועות שיעלו אתכם על הגל”

הקורס הזה הוא שלושה שבועות אינטנסיביים של “סילוק תנינים וייבוש ביצות” – כלומר טיפול ממוקד בכל אותם דברים שמונעים מאיתנו לחיות חיים זורמים ומספקים באמת.

המחזור הראשון של הקורס הסתיים שבוע שעבר – הייתי רוצה לשתף איתכם כמה מן התגובות של המשתתפים:

” ראיתי כלים יפים ופשוטים לשיפור עוצמתי בחוויה של החיים… אם הייתי יכול לתת בשביעות רצון כללית 13 מתוך 5 הייתי נותן…”

שחף כהן



“הקורס היה אינטנסיבי ומכוון לפעולה – גרם לי באמת לפעול ולהיות יותר אפקטיבית מאי-פעם. החומר היה מעניין ומסודר בצורה ברורה. התמיכה שמעבר לוובינרים הייתה מאוד חשובה לי. ”

אירה שצמן



למרות שהקורס הזה בא בתקופה לא הכי מתאימה, וידעתי שבימי רביעי לא אוכל להשתתף, האפשרות של הרצאות מוקלטות וזה שהבנתי שאם אני ארצה לעשות אותו במחזור הבא זה יעלה יותר, גרמו לי להחליט ללכת על זה.

אני מאוד מרוצה. זה בדיוק מה שהייתי צריך. עדיין לא הספקתי להקשיב לכל השיעורים, אבל על כל אחד מהשיעורים שהשתתפתי בהם אני יכול לומר שרק בשבילם היה שווה לעשות את הקורס.

עודד גוטנטג

אמנם לא תכננתי לעשות קורס נוסף לפני נובמבר אבל לאור הבקשות הרבות מאנשים שלא נשאר להם מקום, החלטתי לערוך בספטמבר “שידור חוזר” של MyWave21.


מה זה אומר בדיוק?

MyWave21 מבוסס על המודל של distance learning (“למידה מרחוק”)
ומתנהל כולו דרך האינטרנט:

הקורס מורכב מ-4 וובינרים שמתקיימים בימי ראשון מ-19:30 ועד 21:00 החל מ-4 לספטמבר.

בנוסף, בימי רביעי אשלח לכם עוד 3 הרצאות מוקלטות מראש.
כל הוובינרים מוקלטים ואתם מקבלים את ההקלטה תוך 24 שעות מקיום הוובינר, כך שגם אם מבחינת לוח הזמנים לא מסתדר לכם להשתתף בשידור חי, אתם עדיין יכולים לראות את כל ההרצאות בזמן שנוח לכם.
בנוסף להקלטת הוובינר, אתם מקבלים גם דפי עבודה יחד עם הנחיות מוקלטות, כדי שתוכלו לתרגם החומר החדש לתוצאות מיידיות בקלות וביעילות.
כמו כן, במהלך הקורס אתם מקבלים ממני ליווי צמוד דרך האימייל – אתם יכולים לשלוח לי כל שאלה ואני מתחיב לחזור אליכם תוך 24 שעות.
בונוס מיוחד למשתתפי לקורס (שווי – 350 ש”ח):

כמו שהזכרתי כבר בוובינר האחרון, אני לא מקבל כרגע אנשים חדשים לעבודה פרטנית, אבל החלטתי לחרוג באופן חד פעמי מן הכלל הזה ולהעניק לכל משתתף שעת יעוץ אישי דרך הסקייפ – כי חשוב לי לדעת שבוסף הקורס לא ישארו לכם “חורים שחורים” ותוכלו להמשיך להשתמש בכלים שלמדתם בצורה הכי אפקטיבית עבורכם באופן אישי.

הנסיון שלי מלמד שהסיבה העיקרית בגללה אנשים מרגישים מותשים, מוצפים ומתוסכלים היא שהם מסתמכים יותר מדי על מאמץ ושימוש בכוח הרצון.

אף אחד אף פעם לא לימד אותם להשתמש בצורה חכמה וממוקדת באותם תהליכי יסוד טבעיים שהמוח שלנו יודע לבצע בקלות וביעילות, אם רק נדע ליצור את התנאים הנכונים בשביל זה.

זה דומה למישהו שמתיישב באוטו ומנסה לנהוג בו בהילוך ראשון בלבד, ועד עם אמברקס מורם.

אז אפשר להגיד שהקורס הזה הוא מעין “קורס נהיגה מזורז” – רק שבמקום הגה, פדלים ותיבת הילוכים, אנחנו לומדים להשתמש בעצמנו – בגוף ובמוח שלנו – בצורה טבעית ואפקטיבית.

נושאי הקורס:

  • ארבע תהליכי יסוד – איסוף, עיבוד, צימצום וביצוע – שהמוח שלנו משתמש בהם באופן טבעי לכל דבר שאנחנו עושים.

    כמו שההסברתי בוובינר “מתקיעות – לזרימה, מדחיינות – לפעולה”, כל אחד מבין ארבעת התהליכים מפעיל חלקים שונים במוח שלנו, ולכן בקורס נלמד סדרה של מיומנויות להפרדה בין התהליכים ליצירת פעולה טבעית וזורמת.
  • ארגון אפקטיבי של מידע ומשימות בעזרת שיטת Mind Mapping – “מפות החשיבה”.

    השיטה הזאת מאפשרת גם לארגן את “הפרויקטים” בחיים שלנו בצורה זמינה ואינטואיטיבית וגם מספקת כלי יעיל לפיתוח רעיונות חדשים.

    לדוגמא של מפת חשיבה לחצו על התמונה:
  • תרגול מונחה של תהליכי M-Focusing לשחרור רגשות שליליים ואמונות מגבילות שחוסמות את הזרימה
  • עיקרון “הדחיינות היצירתית” שמאפשר לנו להיות יותר פרו-אקטיביים ושומר עלינו מפני פיזור והסחות דעת חיצוניות.
  • גישת Inbox-to-zero – לעבודה אפקטיבית עם דואר אלקטרוני

    בשנים אחרונות דואר אלקטרוני הפך לאחד מ”גונבי הזמן” המשמעותיים ביותר בחיים שלנו, לכן בקורס נלמד איך להפוך את האימייל ממקור הסחה לכלי עבודה אפקטיבי. בנוסף, נראה גם איך ליישם את אותם העיקרונות בעולם הפיזי לטיפול פשוט בניירת, חשבונות, memos וכו’

שכר לימוד:

כששאלתי את עצמי מה צריך להיות המחיר של הקורס הזה, המחשבה הראשונה הייתה לתמחר אותו ב-600$ (בסביבות 2000 ש”ח) – בדומה לקורסי ניהול עצמי בשיטת GTD  הפופולרית שהיוותה בסיס והשראה ל-MyWave21.

אמרתי עצמי “ברור שב-MyWave21 אנחנו נכנסים הרבה יותר לעומק, מאשר בקורס GTD בסיסי, וגם להבדיל ממפגש GTD חד-פעמי, אצלי מדובר בתהליך ממוקד שמכוון ליישום והטמעה של הכלים הללו, אבל בוא ניקח את GTD כנקודת ייחוס.”

אז, כמו שכבר סיפרתי לכם, החל מנובמבר, אני אכן מתכוון לתמחר את קורסים הבאים לפחות ב-2000 ש”ח, אבל החלטתי לאפשר גם למשתתפי ה”שידור החוזר” בספטמבר, ליהנות ממחיר מיוחד של 997 ש”ח בלבד (כלומר הנחה של 50%)

בנוסף, החלטתי גם לתת לכל משתתפי הקורס הקרוב מספר בונוסים חשובים, שאחד מהם כבר הזכרתי לעיל – שעה של אימון אישי אחד-על-אחד בשווי 350 ש”ח – ויש עוד כמה:

בונוסים מיוחדים:

  • הקלטות אודיו של ההרצאות + שקפים להדפסה – שווי 300 ש”ח

  • זהו “בונוס לא מתוכנן” שהחלטתי להוסיף בקורס האחרון, בעכבות בקשה של כמה משתתפים.

  • הקלטות של הקורס “מבוא ל-M-Focusing” – שווי 350 ש”ח

  • הקלטות של הקורס “שחרור אמונות מגבילות” – שווי 240 ש”ח

  • בעזרת הכלים משני הקורסים הללו, תוכלו לטפל ברמה העמוקה ביותר בכל אותם “בלמים לא מודעים” שמונעים מאיתנו לחיות את חיינו מתוך מקום של שמחה וזרימה.

    “המון המון תודה. הקורס הזה שינה אצלי תפיסות, הכריח אותי להסתכל אל מעבר לאזור הנוחות שלי ובניגוד לשאר הטכניקות שלמדתי בעבר, כן נתן לי את הכלים (הכל כך פשוטים ואפקטיביים) לטפל באותם מקומות :-)”
    רונית מוראד סורבש



    “ראשית – זו הפעם הראשונה שאני נתקל בכזו בהירות בנושא תחושות ורגשות! יש לי היסטוריה אישית רבת שנים בנושאי התפתחות אישית ואני חייב לציין שהשיטה מציבה רף בלתי מוכר בבהירות ומעשיות.

    אהבתי את צורת ההגשה שלך את חלוקת הזמן הכללית ואת הסבלנות
    הטכניקה של הקורס הווירטואלי היתה בסך הכל מאד מוצלחת בגלל הנוחות והזמינות. אני חייב להגיד שחששתי שבגלל שזה נוח אזי המחוייבות שלי תהיה יותר נמוכה אבל זה כלל לא השפיע! ”
    עדי ספיר
  • תוכנית אודיו “C.R.E.A.T.E – נוסחת היצירה” – שווי 119 ש”ח

  • אחד האתגרים הכי גדולים שאני פוגש אצל אנשים שבאים אלי לאימון, הוא חוסר יכולת להגדיר בצורה ברורה מה הם בעצם רוצים בחיים שלהם.

    זאת הסיבה שלפני כמה שנים יצרתי את התוכנית הזאת המבוססת על הכלים מעולם של NLP. ,התוכנית הזאת נמכרה פעם דרך האתר הידוע “מדע ההתעשרות” שירד מהאוויר לפני כשנה, והחלטתי היום, באופן חד-פעמי להציע את התוכנית הזאת כבונוס למשתתפי MyWave21.

  • תוכנית אודיו “סודות ההצלחה של Walt Disney” – שווי 119 ש”ח

  • זהו אחד התהליכים האהובים עליי ביותר מעולם ה-NLP שמבוסס על צורת העבודה היחודית של וולט דיסני – אחד האנשים הכי יצירתיים וגם הכי מצליחים של כל הזמנים.

    אני תמיד משלב את התהליך הזה בתוך סדנאות האימון שלי ואף פעם לא מפסיק להתפעל מכמות ה”אסימונים” שהתהליך הפשוט הזה מפיל:

    היום במהלך הישיבה (6 איש) זיהיתי שהלקוח שלי (מנהל חברה) נמצא בצד של “המבקר” ו”המבצע”. עצרתי אותו, עודדתי אותו לחלום ותוך 2 דקות התקבלו החלטות שלא התקבלו בחודשים של עבודה -זה היה מדהים והמחיש כמה 3 התפקידים ובעיקר “החולם” חשובים ועוצמתיים!
    גיל כץ

 

אז בעצם אנחנו מדברים כאן על “ארגז כלים” ממוקד ואפקטיבי בשווי 3478 ש”ח, ואתם מקבלים אותם תמורת מחיר מיוחד של 997 ש”ח בלבד (עם אפשרות לחלק ל-3 תשלומים, למי שמשלם בכרטיס אשראי).

 

וכמובן, כמו תמיד, אני גם מגבה את קורס באחריות מוחלטת ל-30 יום.

המוטו שלי הוא “אני לא מוכר חתול בשק”, ועל מנת  לאפשר לכם “לקפוץ למים” בלב שקט, אני נותן לכם את האחריות הבלתי-מותנית הזאת.

זאת אומרת שאם במהלך או אפילו אחרי הקורס מישהו ירגיש שלא קיבל תמורה מלאה לשכר לימוד ששילם, הוא יוכל לפנות אלי תוך 30 יום מתאריך הרכישה וכספו יוחזר לו בלי שום שאלות נוספות.

 

נ.ב. בגלל הליווי הצמוד שאני נותן למשתתפי MyWave21, החלטתי להגביל את הקורס ל-20 משתתפים בלבד.

בקורס האחרון היו מספר אנשים שמאוד רצו להשתתף וניסו להירשם ברגע אחרון, אבל כבר לא היה מקום, לכן אם אתם מתכננים להשתתף בקרוס, כדאי מאוד לשריין לעצמכם מקום בהקדם האפשרי:

 

 

 



הוסף תגובה

אפשר למצוא אותי גם בפייסבוק